Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2008 23:39 - Смешки
Автор: kapriz Категория: Други   
Прочетен: 1291 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 10.06.2008 23:50



image



Хората не взимат смешното насериозно. Също като да застреляш някого с револвер във формата на морско свинче, а убитият да не иска да се признае за мъртъв.

*                            *                          *

Във всяко бостанско плашило дремят страховити амбиции.

*                            *                          *

И за да се колебаеш, трябва да се решиш на това.

*                            *                          *

Има и такива, които достигат дълбини, за да пускат оттам въздушни мехурчета.

*                            *                          *

Не всички феникси, които възкръсват от пепелта,
признават миналото си.

*                            *                          *

Костенурката трябва да е толкова твърда, защото е толкова мека.

*                            *                          *

Имат ли идеали поне онези, които са ги отнели от другите?

*                            *                          *

Оръжието с две остриета е коварно - може да се окаже тъпо и от двете страни.

*                            *                          *

Голяма е силата на нищото. Нищо не можеш да му направиш!

*                            *                          *

Всяко зло за добро. Когато Икар и Дедал паднаха, станаха ангели и им пораснаха криле, за да си пърхат колкото им душа иска!

*                            *                          *

Масовото отглеждане на четирилистна детелина е вероятно полезно.

*                            *                          *

Не питай Бога за пътят към небето, защото ще ти посочи най-трудния.

*                            *                          *

Да бъдем хора поне дотогава, докато науката не открие, че сме нещо друго!

********************************************
Една много малка част от "Невчесани-те мисли" на Станислав Лец. 
Когато бях малка, случайно попаднах на тази книга в библиотеката и се заех да преписвам тези, които ми харесаха и най-вече, които ми бяха смешни. Не успях да си я купя тогава, но това остана като копнеж. Преди няколко месеца случайно видях на щанда за книги точно нея. Учудващо е колко мило ми стана, че ще имам възможността да я взема в ръце и да прочета всички афоризми в нея, седнала във фотьойла вкъщи. Оказа се, че онези - смешните, които бях чела толкова отдавна, звучат по съвсем различен начин. Всеки път, когато ги прочитам, се учудвам как откривам по нещо ново, макар и не смешно, в тях... и в себе си.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eien - Поздрави!
26.06.2008 05:15
...и през мен минаха и аз бях впечатлена, но бях ги позабравила.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kapriz
Категория: Други
Прочетен: 73747
Постинги: 16
Коментари: 44
Гласове: 165
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031