Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2008 14:25 - Благодарност!
Автор: kapriz Категория: Други   
Прочетен: 1315 Коментари: 1 Гласове:
0



Когато пред няколко месеца се заинтересувах от тази страна и потърсих информация за нея на български в интернет - една от първите страници, които отворих беше блогът на Ейен. И по точно - този пост. Честно казано, изчетох абсолютно всички други постове в блога, преди да се върна на този първия и да му обърна подобаващо внимание. Първоначалното ми недоверие беше заменено от любопитство, а после от радост. Вълнението от предложението беше ужасно голямо и не можех да повярвам, че има хора, които са готови на толкова голям дар. И естествено да поемат такъв риск. И май точно това предложение се оказа решаващо и аз да поема подобен риск и да отида до другия край на света, за да изпълня една своя мечта. Разказът за пътешествието в страната на изгряващото слънце предстои да бъде написан, и тъй като ще бъде доволно дълъг, ще бъде публикуван отделно. 

image

 Искам само да добавя, че предложението, което е отправила тази благородна жена е толкова истинско, колкото, че слънцето изгрява от посока изток :). Тъй като не исках да отнемам шанса на някой друг, помощта, която поисках от Ейен беше минимална. Надявам се, че не съм била прекалено досадна с постоянните си любопитни въпроси, но това, че тя откликна наистина беше голям подарък за мен. 

image

Ейен, искам да ви благодаря от цялото си сърце, че ми помогнахте с подкрепа и съдействие в този толкова голям и космополитен град и ми дадохте възможност да видя невероятният чар на тази страна!



Тагове:   благодарност,


Гласувай:
0



1. eien - До нови срещи Каприз!
21.08.2008 06:46
Радвам се, че се запознахме!
Пожелавам Ви много пътешествия , заредена винаги с нови положителни емоции и впечатлиния!
Бъдете щастлива!
Ейен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kapriz
Категория: Други
Прочетен: 73743
Постинги: 16
Коментари: 44
Гласове: 165
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031